فناوری برای کسب و کار

فناوری برای کسب و کار :امروزه شرکتها در حال یافتن راه‌های جدیدی برای ترکیب راه‌حل‌های فناوری و هوش تجاری برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده و نیازهای در حال رشد مشتریان خود با وجود مشکلات اقتصادی هستند.

مراحل انتخاب بهترین طیف فناوری برای کسب و کار

  • ارزیابی فرآیندها و فرصت های خود برای تثبیت
  • شناسایی گزینه های نرم افزاری موجود برای صنعت شما 
  • تجزیه و تحلیل هزینه های مرتبط با افراد در مقابل فناوری برای هر نوع کار
  • اطمینان و تعهد به فناوری انتخابی خود

فرآیندهای تجاری موجود را ارزیابی کنید

قبل از ایجاد هر گونه تغییری در استفاده از فناوری موجود خود، ارزیابی عملکرد آنچه در حال حاضر دارید و تعیین اینکه در کجا ممکن است در فرآیندهای شما مشکل وجود داشته باشد، حیاتی است.

با فهرست کردن هر نرم افزاری که تیم شما در حال حاضر استفاده می کند و در کدام مراحل کار مشتری استفاده می کند، شروع کنید. پوشش دادن هر پلتفرم پولی و رایگانی که برای همه کارها، از جست و جو گرفته تا صورتحساب استفاده می شود، بسیار مهم است . ممکن است از کارکنان خود بخواهید فهرستی از لاگین و رمزهای عبور خود را تکمیل کنند، سپس هر یک از پلتفرم های فهرست شده خود را بررسی کنید تا از چشم پوشی از هر کدام جلوگیری کنید.

نکته: صورتحساب های بانکی ماهانه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اشتراک عیر رایگان را فراموش نمی کنید.

تعداد پلتفرم هایی را که در مجموع استفاده می کنید محاسبه کنید و آنها را بر اساس بخش و مرحله کار مشتری تقسیم کنید.

در مرحله بعد، سوالات زیر را با تیم رهبری خود بررسی کنید:

  • آیا برای هر نرم افزاری که در سه ماه گذشته از آن استفاده نکرده ایم، پول می دهیم؟ نه تنها اشتراک های استفاده نشده ضربه ای غیرضروری به سازمان شما وارد می کنند، بلکه می توانند باعث سردرگمی عملیاتی شوند که می تواند بر همه چیز، از کارکنان ورودی گرفته تا جمع آوری پرداخت های مشتری تأثیر بگذارد. 
  • تنگناها در رویکردهای فعلی ما کجاست؟ کشف وظایفی که به طور منظم توسط یک فرد خاص یا به دلیل محدودیت های فنی به تعویق می افتد، بسیار مهم است. این کشف ممکن است مستلزم ملاقات با مدیران یا مشاوران شما باشد تا ناامیدی های روزمره آنها را بهتر درک کنید.
  • کدام وظایف را می‌توانیم خودکار کنیم تا بار تیم خود را کاهش دهیم؟ ببینید آیا مراحل یا کارهایی وجود دارد که در حال حاضر نرم افزار مناسبی برای آن ندارید. پیاده‌سازی اتوماسیون اغلب آسان است و می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت گرانبهای تیم شما شود که می‌توانند به کارهای رشد محور بیشتری اختصاص دهند.

مرحله نهایی در این ارزیابی این است که در نظر بگیرید که چگونه می توانید داده ها را از هر پلتفرمی که استفاده می کنید به راحتی جمع آوری کنید. اگر گزارش دهی ساعت های زیادی طول می کشد و نیاز به ورود به سیستم عامل های مختلف دارد، احتمالاً راه بهتری وجود دارد.

هوش تجاری

majid daneshinejad

مجید دانشی نژاد توسعه دهنده وب .مقاله نویس و طراح سایت .کارمند هوش تجاری مسلط به ابزارهای داشبورد مدیریتی .علاقه مند به تولید محتوا و سئو و رشد و توسعه شبکه ها اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound