سبکهای اصلی بهره وری

سبکهای اصلی بهره وری به چهار دسته تقسیم میشوند .در واقع سبک های یادگیری بهره وری به 4 دسته تقسیم میشوند .

چه در کلاس درس و چه در محل کار، در مقطعی از زندگی‌تان، احتمالاً با سبک‌های یادگیری متفاوتی برخورد کرده‌اید و احتمالاً روش مورد علاقه خود را تعیین کرده‌اید. هر فردی منحصر به فرد است و این بدان معناست که هر یک از ما سبک متفاوتی برای پردازش اطلاعات جدید و یادگیری مهارت های جدید داریم. 

در آژانسی که هر کارمند مهارت های منحصر به فرد خود را به میز ارائه می دهد، احتمالاً ترجیحات یادگیری متنوع تری پیدا خواهید کرد. نویسندگان ممکن است هنگام خواندن دستورالعمل ها اطلاعات را به بهترین شکل جذب کنند، اما طراحان ممکن است رویکرد بصری تری را ترجیح دهند. در حالی که بسیاری از افراد ترکیبی از ترجیحات چند سبک دارند.

سبکهای اصلی بهره وری

چهار سبک اصلی یادگیری عبارتند از دیداری، شنیداری، کلامی و فیزیکی. در حالی که ترکیبات زیادی از این چهار نوع وجود دارد، این اجزا اساس روش فردی هر فرد برای پردازش و درک اطلاعات جدید هستند.

  1. یادگیرندگان بصری
  2. فراگیران شنیداری
  3. زبان آموزان کلامی
  4. یادگیرندگان فیزیکی

با یادگیری بیشتر در مورد هر یک از انواع یادگیری، مجموعه شما می‌تواند راه‌های کارآمدتری برای ارائه ایده‌ها و راه‌اندازی پروژه‌های متناسب با روشی که تیم شما به طور طبیعی اطلاعات را پردازش می‌کند، پیدا کند. این به شما این امکان را می دهد که با نقاط قوت اعضای تیم خود کار کنید، نه علیه آنها.

1. یادگیرندگان بصری

این نوع یادگیرنده ترجیح می دهد اطلاعات را به وضوح از طریق تصاویر، نمودارها یا متن مشاهده کند. آنها می خواهند تصویر روشنی در ذهن خود داشته باشند تا مفهومی را به طور کامل درک کنند و از داشتن اطلاعات دقیق فراوان برای کمک به زمینه سازی ایده های بزرگتر لذت ببرند.

در یک محیط کار ، احتمالاً در حال حاضر با تصاویر بصری زیادی کار می‌کنید، بنابراین پیاده‌سازی هر عنصر بصری اضافی مانند یک تغییر بزرگ در استراتژی نخواهد بود. یک راه آسان شروع به استفاده از ابزارهای بصری برای پیگیری پیشرفت پروژه است.

2. فراگیران شنیداری 

اینها اعضای تیمی هستند که ترجیح می دهند قبل از ادامه پروژه یا ایده جدید در مورد جزئیات صحبت کنند. سبکهای اصلی بهره وری را باید با آنها ترجیح می دهند به جای خواندن یادداشت ها یا ارتباط صرفاً از طریق ایمیل، اطلاعات را با صدای بلند بشنوند و ممکن است بخواهند جلسات سریع حضوری یا مجازی را برای تقویت درک خود از یک پروژه یا ایده برنامه ریزی کنند.

در حالی که این سبک یادگیری کمی سنتی‌تر است، اما در نظر گرفتن راه‌های جدید برای کارآمدتر کردن یک جلسه معمولی یا تماس تلفنی هرگز ضرری ندارد. اگر آژانس شما زمان انجام وظایف را ردیابی می کند، تماس های تلفنی و جلسات سریع اغلب نادیده گرفته می شوند و زمان قابل پرداخت از دست می رود. 

به کارمندان خود قدرت دهید تا به روش‌هایی که برای آنها و مشتریانشان منطقی‌تر است به برقراری ارتباط ادامه دهند، اما ابزاری را بیابید که بتواند به راحتی این وظایف را ردیابی کند تا بتوانید برای تمام کارهایی که تیمتان انجام می‌دهند دستمزد دریافت کنید. با تشویق افراد به تکمیل کار خود به گونه ای که برای آنها مفید باشد، می توانید بهره وری را افزایش دهید و در عین حال روحیه تیم را تقویت کنید

هوش تجاری

majid daneshinejad

مجید دانشی نژاد توسعه دهنده وب .مقاله نویس و طراح سایت .کارمند هوش تجاری مسلط به ابزارهای داشبورد مدیریتی .علاقه مند به تولید محتوا و سئو و رشد و توسعه شبکه ها اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound