فرایند کسب و کار خودکار

فرایند کسب و کار خودکار در روند رشد واحد تجاری ما تاثیر مستقیم دارد .زندگی ما در قرن بیست و یکم مملو از اتوماسیون است.

جاروبرقی رباتی فرش‌های ما را تمیز می‌کند، دستگاه‌های خانه هوشمند سفارشات خواربار ما را می‌دهند و ما به دیدن وسایل نقلیه بدون راننده در جاده‌ها عادت کرده‌ایم.

اما وقتی نوبت به راه اندازی یک کسب و کار می رسد، برای بسیاری از ما جهش از تکیه بر انسان ها به تکیه بر ماشین ها دشوار است. کسب و کار شما زاییده فکر شماست و باید اعتماد داشته باشید که افراد – یا چیزهایی – که برای کار استخدام کرده اید، قادر به پیشبرد ماموریت شما هستند.

علاوه بر این، ارائه‌دهنده خدمات انتظارات متفاوتی نسبت به داشتن یا مدیریت نوع دیگری از کسب‌وکار دارد. مشتریان شما روی تیم شما برای در دسترس بودن و داشتن پاسخ حساب می کنند.

فرایند خودکار کسب و کار چهار مرحله دارد :

چرا باید خودکارسازی را در نظر بگیرید:

  • ردیابی زمان کارمندان
  • صورتحساب مشتری
  • بودجه بندی پروژه
  • گزارش دهی در سطح سازمان

ردیابی زمان

برای برخی، ردیابی زمان کارمندان یک روش منسوخ است که به دوران تیم های توزیع شده و ساعات کاری منعطف می رسد. با این حال، دانستن اینکه چگونه زمان خود را صرف می کنیم برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تغییر اولویت ها و گسترش تأثیر فردی و سازمانی بسیار مهم است.

داده‌های مربوط به نحوه کار ما باعث می‌شود به دنبال دانش در مورد اینکه ساعات کار کارمندان شما کجا می‌رود، بگردید.

ردیابی زمان پاسخی برای بازیابی آن ضررهای ناخواسته است، اما، به طور سنتی، کارمندان در ردیابی دقیق زمان خود عالی عمل نمی کنند. فراموشی و اشتباهات برگه زمانی کشمکش های رایج برای کارفرمایان است که سعی می کنند دستمزد را محاسبه کنند و درک کنند که کارکنانشان در طول روز چه می کنند.

تضمین درآمد قابل اعتماد به همان اندازه مهم است که اطلاعات خروجی خود را کنترل کنید. جریان نقدی باید اولویت اصلی باشد زیرا مشکلات جریان نقدی دلیل اصلی شکست نیمی از کسب و کارهای جدید در پنج سال اول است.

مشتریان شما قابل اعتمادترین منبع پول نقد شما هستند – اما فقط در صورتی که صورت حساب را به طور دقیق و منظم انجام دهید. همانطور که ممکن است قبلاً کشف کرده باشید، اطمینان از دقت تنها با رشد کسب و کار شما وقت گیر و گران می شود. ناگفته نماند، تشویق مشتریان به پرداخت به موقع اغلب نیازمند فاکتورهای دقیق و یادآوری مداوم است

هوش تجاری

majid daneshinejad

مجید دانشی نژاد توسعه دهنده وب .مقاله نویس و طراح سایت .کارمند هوش تجاری مسلط به ابزارهای داشبورد مدیریتی .علاقه مند به تولید محتوا و سئو و رشد و توسعه شبکه ها اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound