پورتال مشتری

پورتال مشتری چقدر به ما کمک میکند؟ می خواهید مشتریان از خدمات شما خوشحال شوند، اما این بدان معنا نیست که می توانید زمان بی پایانی را به هر یک از آنها اختصاص دهید. توجه شخصی به سادگی مقیاس پذیر نیست.

با این حال، روابط مشتری با صنعت خدمات حرفه ای همان چیزی است که تایرها برای یک خودرو هستند. بدون آنها، شما نمی توانید به جایی بروید. و بدون موارد با کیفیت بالا، با مشکل مواجه خواهید شد.

اساساً، زمانی که شما و تیمتان مشغول انجام کارهایشان (و ایجاد کسب و کار) هستید، به یک پایه نیاز دارید که بتواند به سؤالات مشتریان پاسخ دهد، خیال آنها را راحت کند و کنجکاوی آنها را ارضا کند.

چرا شروع به استفاده از پورتال مشتری کنیم؟

منبع متمرکز اطلاعات حیاتی در مورد پروژه‌ها و فاکتورها ، مکانی برای نگهداری اسناد مهم و ابزاری برای ارسال درخواست‌ها – اینها تنها تعدادی از عملکردهای ارزشمندی هستند که یک پورتال می‌تواند انجام دهد.

اما آیا شما نیاز به ارائه همه اینها دارید؟

با توجه به تجربه ما در کار با مشاغل مبتنی بر مشتری برای بیش از یک دهه، بله!

مشتریان در صنایع خدماتی از دسترسی به پورتال لذت می برند زیرا:

  • آنها ارتباط و دید بیشتری دارند. در مورد ارتباط مشتری، بیشتر تمایل به بهتر شدن دارد. مردم دوست دارند بدانند که شما به آنها و حساب هایشان توجه می کنید. پورتال مشتری که به روز رسانی های بلادرنگ را نمایش می دهد می تواند به آنها اطمینان دهد که در پروژه ها و درخواست های آنها پیشرفت خوبی دارید.
  • آنها می توانند ببینند که شما برای شفافیت ارزش قائل هستید. اولویت بندی شفافیت خارجی ممکن است دشوار باشد زیرا شما آنقدر مشغول انجام کار هستید و نمی توانید زمانی را برای صحبت در مورد نحوه انجام کار خود اختصاص دهید. با پورتال مشتری، لازم نیست هر به روز رسانی را به صورت یک اعلامیه کامل تبدیل کنید. همچنین اگر مشتریان شما بتوانند همه چیزهایی را که به لحظه حال منتهی شده است ببینند، انتشار اخبار بد آسان تر است.
  • آنها برای مدت طولانی تری به تیم شما تکیه می کنند. هنگامی که شما به طور مداوم آنچه را که مشتریان می خواهند از طریق یک پورتال با دسترسی آسان ارائه می دهید، آنها شما را قابل اعتماد می بینند و می دانند که به رفع نیازهای آنها اهمیت می دهید. این اغلب باعث ایجاد حس دوجانبه می شود، آنها را تشویق می کند تا به کسب و کار شما وفادار بمانند و از گردش غیر ضروری جلوگیری می کند.

شما و تیمتان از استفاده از پورتال مشتری نیز سود خواهید برد زیرا:

  • می توانید اسناد حساس را به راحتی و ایمن به اشتراک بگذارید. ایمیل‌های بی‌پایان وقتی مکانی اختصاصی برای آپلود و اشتراک‌گذاری سفارش‌های کاری، تخمین‌ها، نمونه‌ها و غیره دارید، دیگر چیزی نیست.
  • نیازی به ارسال به‌روزرسانی‌های دستی نیست. جای تعجب نیست که یک منبع همیشگی حقیقت یک صرفه جویی در زمان است، اما ممکن است از اینکه چقدر استرس تیم شما را کاهش می دهد شوکه شوید. و هنگامی که مستقیماً با مشتریان تماس می گیرید، زمان کمتری می برد زیرا آنها از قبل به سرعت عمل کرده اند.
  • می توانید با داشتن داشبورد مدیریتی قوی به رفتار و واکنش های مشتریان دسترسی پیدا کنید.
  • درخواست‌های اضطراری و پس از ساعت کاری را کاهش خواهید داد. از آنجایی که مشتریان شما می توانند 24 ساعته وارد پورتال شوند، کمتر به شما نیاز خواهند داشت. در دوره‌هایی که کم کار هستید یا خسته هستید، می‌تواند یک نجات دهنده باشد. در لحظاتی که ارتباط لحظه آخری ضروری است، یک مسیر حسابرسی قابل اعتماد برای هدایت بحث خود خواهید داشت
داشبورد مدیریتی

majid daneshinejad

مجید دانشی نژاد توسعه دهنده وب .مقاله نویس و طراح سایت .کارمند هوش تجاری مسلط به ابزارهای داشبورد مدیریتی .علاقه مند به تولید محتوا و سئو و رشد و توسعه شبکه ها اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound